Regeltante, projectmanager, strategie-ninja; luisteren waar een merk voor staat, waar ligt het onderscheidende vermogen, de passie.
Eerst gaan we werken aan de merkidentiteit:
Wie is het bedrijf?
Wat maakt jullie uniek?
Waarom kiezen klanten voor jullie?
Wat zijn de doelen?
Wie zijn jullie doelgroepen en waar zitten die?
Hier komt een gedegen plan uit met verhaallijnen en welke communicatiekanalen je kunt gaan inzetten. Deze worden vervolgens vertaald naar een jaarkalender, zodat je precies weet wat je welke dag moet posten, ontwikkelen of inzetten.
Heb je voldoende aan het plan? Of wil je graag dat ik blijf in de uitvoer? Ik kan een gedeelte oppakken, of het hele plan van A tot Z.
Ik ben een allround marketing manager: van advies tot hoogwaardige uitvoer: het totaalpakket.
Een enthousiaste en zelfstandige marketeer met een duurzaam hart.
Wordt het merk dat je bent. Waar ligt je passie, je onderscheidende vermogen. Hoe kun je zichtbaarder worden en alle communicatie uitingen perfect op elkaar laten aansluiten.