Merken, branding en communicatie. Laten zien wie je bent, uitdragen waar je voor staat. Luisteren, kijken en ervaren waar een onderneming voor staat. Wie ben je, wat is het onderscheidende vermogen, waar wil je heen met je organisatie of product. Daar kan ik je bij helpen.
Een merk gaat niet over producten en diensten, maar over de hart en ziel van je bedrijf. Wanneer we die helder hebben, maken we een plan. Een plan zodat alles samenkomt. Je kunt niet alleen beter en gerichter communicatie-acties uitvoeren, maar ook efficienter. Grotere stappen met minder middelen en kosten. Deze langdurige samenwerkingen, bouwen aan een merk, constant meten, bijsturen en weer meedenken is waar ik energie van krijg.
Jouw bedrijf of product beter zichtbaar laten worden? Laat dat maar aan mij over :)
Geboren in 1980 en opgegroeid in Engeland en Langedijk. Communicatie gestudeerd aan de Hogeschool inHolland en vormgeving aan het Grafisch Lyceum.
Tijdens mijn studententijd in Alkmaar neergestreken en nooit meer weggegaan. Deze stad zit in mijn hart, mijn kantoor is dan ook in Alkmaar of in mijn campertje waar mijn zoon en ik overal en nergens heen gaan. We delen een passie voor de natuur en inspireren graag anderen beter te zijn voor deze planeet.
Hiervoor reisde ik de wereld over en heb zelfs een tijdje in Singapore gewoond met mijn zoontje. Ik was verantwoordelijk voor de corporate identity en strategische koers en uitvoering van alle in- en externe communicatie van de vestiging in Nederland & Singapore.
De rebranding resulteerde uiteindelijk in de verkoop van het bedrijf en een uitbreiding naar 7 vestigingen wereldwijd.
Waar ik met veel plezier 1 miljoen bezoekers per jaar op onze website ondersteunde, hun gedrag analyseerde en constant technische verbeteringen aanbracht.
Daarnaast was ik verantwoordelijk voor alle communicatie van de grote evenementen in de stad zoals Koningsdag & Alkmaarsontzet. Van de crowdmanagement signing op het station tot de evenement inhoud in de kranten.
Echt een toffe job!
13 jaar geleden kreeg ik een zoon en langzamerhand ontstond er steeds meer liefde voor de natuur, meer buiten, meer reizen. Mijn zoon leerde mij veel over onze planeet en ik ging me steeds meer verdiepen in hoe ik een positieve impact kan maken.
Door verschillende cursussen heb ik me enorm verdiept in waar wij onze grootste impact kunnen maken. Ik hou dit dan ook graag in mijn achterhoofd bij opdrachten en werkzaamheden. Ik geloof dat de merken van de toekomst een positieve impact maken op mens, dier en milieu.
Regeltante, projectmanager, strategie-ninja; luisteren waar een merk voor staat, waar ligt het onderscheidende vermogen, de passie. Zodra we de merkidentiteit helder hebben, maken we een plan. Wat heb je nodig? Wat zijn de doelen? Heb je voldoende aan het plan? Of wil je graag dat ik blijf in de uitvoer? Ik kan een gedeelte oppakken of het hele plan van A tot Z.
Van advies tot hoogwaardige uitvoer: het totaalpakket. Waarmee kan ik je helpen?
* Marketing strategie schrijven
* Jaarplan maken
* Acties per maand-doelgroep-verhaallijn
* Uitvoer marketing projecten
Een website is waarschijnlijk één van je belangrijkste communicatiekanalen.
* Website in een week van 2 pagina's
* Website in een week van 5 pagina
* Maatwerk website
* Projectondersteuning bouwen website
Mijn passieproject. Een beter begin, begint bij jezelf. Hoe kan ik of mijn bedrijf duurzamere keuzes maken? Waar liggen de grote verschillen? Hoe maak ik een positieve impact?
* Lezingen en trainingen over eco-postitief leven vanuit de stichting think big act now.